רשימת 10 תוספים הכי טובים לוורדפרס לשנת 2014

מרץ 12, 2014 lior2020
זמן קריאה למאמר זה: 3 דקות

הרבה זמן לא כתבתי לכם פוסט חדש (עסוק עם פרוייקטים) אז קמתי מוקדם היום לתת לכם את רשימת התוספים הכי מועילים לוורדפרס לשנת 2014. (לפי דעתי כמובן). אז נתחיל ישר לעניין…

SEO BY YOAST – תוסף וורדפרס לקידום

SEO BY YOAST הוא אחד מתוספי הקידום של וורדפרס האהובים ביותר של כל זמנים. עם מעל 7,000,000 הורדות ועוד היד נטויה ו 4.7 מתוך 5 בדירוג הכוכבים. כל היופי בתוסף הזה הוא שהוא מטפל בקידום שלך בצורה מושלמת והופך אותו לכך שמישהו ללא ניסיון בקידום אתרים (SEO) יכול להפעיל אתר או בבלוג מותאמים בצורה הטובה ביותר.

תכונות של וורדפרס קידום אתרים על ידי Yoast:

  • מטפל במפות אתר בשבילך.
  • אפשר בקלות ליצור פירורי לחם בכל נושא (breadcrumb).
  • מטפל בכותרות, מטא ותיאור על כל הדפים והודעות בנפרד.
  • יכול, שיפור המבנה קישורים (permalinks) שלכם.
  • השתלבות חברתית קלה לרשתות חברתיות
  • ללא תשלום
  • להורדה לחץ כאן

Akismet – תוסף המונע תגובות זבל (ויש הרבה בוורדפרס)

אחד התוספים שמותקן אוטומטית עם כל התקנה של וורדפרס (ולא לחינם). מונע תגובות ספאם והרבה עצבים. אין מה להאריך פשוט חובה לכל אתר וורדפרס.

להורדה לחץ כאן

Google Analyticator – גוגל אנליטקס

google Analyticator מציע את כל מה שאתם צריכים כולל ווידג'ט ללוח המחוונים שלך בוורדפרס שמראים את הניתוח הבסיסי שלך. עם Google Analyticator אתה יכול לעקוב אחר 30 הימים האחרונים בלוח המחוונים שלך. דברים כמו קישורים להורדה, מהירות אתר מסלול ועוד. מומלץ ביותר

להורדה לחץ כאן

WP Super Cache – סופר קאש לאתר מהיר יותר

WP Super Cache הוא תוסף שלוקח את הדפים הדינמיים שנוצרו על ידי וורדפרס ומעביר אותם למטמון לקבצי HTML קטנים יותר (זה הצד הטכני). משמעות דבר היא שהשרת שלכם ישלח קבצים קטנים יותר למבקרים שלכם וזה אומר זמן טעינה קטן יותר. אף על פי שיש עוד כמה תוספים טובים בנושא אני יותר אוהב את WP Super Cache כי הוא הרבה יותר קל לשימוש ולהבנה למשתמש הממוצע. לחיצה אחת פשוטה להתקנה תעזור להאיץ את האתר שלכם באופן משמעותי.

להורדה לחץ כאן

 Gravity Forms – גרביטי פורם – יצירת טפסים דינמיים בצורה קלה

Gravity Forms הוא תוסף ליצירת טפסים כמו צור קשר ועוד הטוב ביותר עבור וורדפרס. יוצר בקלות טפסים בהתאמה אישית ויש לו הרבה קיצורים של תכונות שהופוך אותו לתוסף חזק מאוד עבור האתר שלכם. הבעיה היחידה עם התוסף שזה תוסף פרימיום, כלומר, אתה חייב לרכוש רישיון להשתמש בו. הרישיון הקטן ביותר שיש להם הוא רישיון 3 אתרים. אבל זה שווה כל שקל שאתם תצטרכו לשלם לכל תכנת ליצור לכם את הטפסים שאתם רוצים. מחיר $99. זה מגיע עם שנה של תמיכה ועדכונים. אם המחיר כבד עליכם, אני ממליץ על טופס יצירת קשר 7 (contact form 7) שגם איתו אפשר לעשות הכול אבל מצריך קצת ידע בקוד.

להורדה לחץ כאן

 Backup Buddy – תוסף גיבויים לוורדפרס

Backup Buddy הוא התוסף הגיבוי שבהחלט לדעתי הטוב ביותר כיום. כמות הדברים שאתה יכול לעשות עם התוסף הזה היא ענקית הרבה יותר מתוספי גיבויים פשוטים של כל התוכן או רק גיבויי מסד הנתונים. האמת הוא היה צריך להיות בראש הרשימה שלנו אבל עדים מאוחר ומאף פעם לא. עולה כמה גרושים אבל יחסוך לכם הרבה שנים של עבודה. ח-ו-ב-ה!.

להורדה לחץ כאן

Better WP Security – תוסף אבטחה לאתר הוורדפרס שלכם

כמו שאתה לא משאירים את הבית פתוח כשאתם יוצאים לעבודה אותו דבר באתר באתר שלכם רק ששם זה הרבה יותר גרוע כי לכולם יש את הכתובן ומה האתר מכיל. להרבה אנשים האתר שלכם זה כמו הבית שלהם אז אל תשאירו אותו פגיע עם בעיות אבטחה.

להשאיר את הדלת נעולה באתר שלכם זה חובה וכל מה שאומר זה מיותר אז הנה תוסף המטפל בהרבה בעיות אבטחה לוורדפרס. פשוט תתקינו בלי להתווכח :)-.

להורדה לחץ כאן

Related Posts by Zemanta – מאמרים נוספים באותו נושא תחת כל מאמר שלכם בצור יפה

אף אחד שאיתנו לא היה רוצה שהגולשים שלו יעזבו את האתר שלכם תוך 10 שניות. כל המטרה שאנחנו עובדים קשה כל כך על האתר וורדפרס שלנו זה שהגולשים יישארו כמה שיותר באתר, בשביל זה יש את התוסף הזה. שבסך הכל מציג עוד מאמרים רלוונטים לנושא שהגולש קורא ומתחת לאותו מאמר יהיו עוד מאמרים בנושא וככה הגולש יוכל לטייל באתר שלכם (אם זה באמת מעניין). תוסף זה מוצא הודעות הקשורות באתר האינטרנט שלך ולהציג אותם באופן חזותי יפה וברור. מומלץ לכל בלוג.

להורדה לחץ כאן

Sharebar – שיתוף לרשתות חברתיות צדדי צף באתר – מגניב

Sharebar הוא תוסף שמוסיף כפתורים צפים בצד שתבחר לאתר שלכם שמבקרים יוכלו לשתף תוכן בכל הרשתות החברתיות הגדולות בכל זמן נתון. הסיבה שאני ממליץ על תוסף זה ולא על אחרים שגם הם טובים כי הוא מותאם לטאבלטים וניידים.

להורדה לחץ כאן

 Display Widgets – אתם מחליטים מה יהיה בסרגל בכל עמוד

display widgets הוא תוסף מעולה שאיתו אפשר להחליט איזה אלמנטים של וויד'טים יופיעו בסרגל הצדדי של כל עמוד אפילו את התבנית שלכם אינה תומכת ב custom sidebar. וזה כל היתרון בתוסף זה, מתקינים את התוסף ורואים את האפשרויות של תחת כל וויד'ט שאותו אתם מוסיפים לסיידבאר של האתר וורדפרס שלכם.

להורדה לחץ כאן

אז זהו, יש עוד הרבה מה לכתוב ויש עוד הרבה תוספים טובים לעשות הרבה דברים טובים ולשפר את אתר הוורדפרס שלכם להגיע לתוצאות שאתם צריכים ללא תכנות.

בהצלחה..

 

זמן קריאה למאמר זה: 3 דקות
התחל
כן כן בדיוק כאן
דברו איתי
איך אפשר לעזור ?