בניית אתרים -אינטרנט הנחיות עיצוב

אוגוסט 21, 2011 lior2020
זמן קריאה למאמר זה: 2 דקות

המטרה של מעצבי אינטרנט היא ליצור אתר אינטרנט אטרקטיבי, נגיש ושימושי שיוכל יהיה לשכנע את המבקר לעשות משהו. יצירת אתר כזה דורש עיצוב גרפי טוב, הניווט באתר קל ואינטואיטיבי, פריסת האתר הגיונית עותק אינטרנט טוב. (ההצעות הבאות הן עיצוב הנחיות האינטרנטכלליות).

תוכן אינטרנט

אתה רוצה את שהמבקר יראה אותך כמקור מידע או עסק מכובד. איות ודקדוק לקוי תוכל מיד להפחית את אמינותך. זכור כי אנשים משתמשים באינטרנט כדי למצוא מידע. אם אתה מוכר מוצר משלך או ממליץ ​​על מוצרים של מישהו אחר, תחילה עליך לספק מידע רב ערך בפני המבקר או שהוא יהיה במרחק קליק למצוא אתר שנותן להם את מה שהם מה שהם רוצים.

הצלב תאימות דפדפן

ישנם לפחות מאה דפדפנים שונים בשימוש. אתה חייב שעיצוב אתר האינטרנט שלך יעבוד כראוי עם הדפדפנים הנפוצים ביותר. כדי לעשות זאת אתה לא תוכל להשתמש בכל האפקטים המיוחדים כי כמה שהם נחמדים באמת הם לא נתמכים ברוב הדפדפנים.

למרות רוב דפדפני האינטרנט חופשיים, אנשים לא טורחים לשדרג את הגרסאות העדכניות. הגולש הממוצע לא יכול לדעת איך לשדרג את הדפדפן שלהם או את הגישה, "אם זה עובד, אל תתקן את זה." זכור את המבקר עשוי להיות PC, MAC, קופסת לינוקס, מחשב כף יד או טלפון נייד כולם משתמשים בדפדפנים שונים.

עיצוב אתרים טוב דורש את דפי האינטרנט שלך לעבוד לפחות עם-Microsoft Internet Explorer, Netscape, Firefox, Opera ו-Safari.  אימות קוד ה-HTML שלך יעזור אבל המבחן הסופי הוא להציג את האתר שלך בדפדפנים שונים ולרוץ על פלטפורמות שונות.

גרפיקה ותמונות

מחקרים מראים כי הגולשים הם חסרי סבלנות, רוב האנשים רוצים מידע מהר מהר מהר… אם דף אינטרנט לוקח יותר מ 10 שניות לטעון הם כבר במקום אחר. תמיד תמטב את התמונות, קבצים גרפיים ואחרים לקטנים ככל האפשר מבלי להרוס את איכות התמונה.

השתמש תמיד בגובה ורוחב לתמונה כך שהדף יוכול לטעון את המידע בעוד הוא מוריד קבצים גרפיים. השתמש תג ALT-HTML

ניווט באתר

הניווט באתר צריך להיות פשוט ואינטואיטיבי. מחקרים הראו אם המבקר אינו יכול לגשת למידע שהם רוצים תוך שלושה קליקים, הם יעזבו את האתר. זה נקרא כלל ה-3. כל השטח של אתר האינטרנט שלך חייב להיות נגיש בתוך שלושה קליקים מכל מקום אחר באתר. אם אתה משתמש במשהו אחר מאשר קישורי טקסט פשוטים, הקפד לבדוק את הניווט שלך בכל הדפדפנים העיקריים.

קישורים

מעת לעת לבדוק את כל הקישורים באתר להיות בטוח כי הם תקפים. שום דבר לא מעצבן גולש יותר מקישורים שבורים. ישנם כמה שירותים מקוונים ללא תשלום, תבדוק מעת לעת את הקישורים שלך.

תקציר

עיצוב אתרים טוב הוא שילוב של השכל הישר ותכנון טוב. האתר שלך צריך להיות אטרקטיבי וקל לשימוש והכי חשוב לספק למשתמש את המידע או השירותים שהם רוצים.

בהצלחה 🙂

 [yeblonqrcode size="200" url="" class="" style=""]

 

זמן קריאה למאמר זה: 2 דקות
התחל
כן כן בדיוק כאן
דברו איתי
איך אפשר לעזור ?