האם עיצוב אתר האינטרנט שלך מעצבן?

יולי 28, 2011 lior2020
זמן קריאה למאמר זה: 2 דקות

בניית אתרים בצורה מעצבנת

האם חשבת אי פעם כי האתר שלך יכול להיות מעצבן? כאשר זה מגיע לעיצוב אתרים, צריך לדעת מה המבקרים הכי שונאים, ולדאוג שזה לא יופיע באתר שלך, אלא אם כן אתה לא רוצה שהם יבקרו באתר שלך יותר. מאמר זה מתאר את מה שאתה צריך לכלול באתר האינטרנט שלך. אם אתה יודע על אתר מרגיז, אל תהסס לשלוח להם את המאמר הזה.

לפני כמה שבועות קיבלתי דוא"ל מחבר שמבקש ממני לבדוק את אחד האתרים שפיתח. הוא מעצב אינטרנט ו מרשו רצה כותרת פלאש מושכת.

הכותרת לפלאש היתה נהדרת. אתה לא יכול לפספס את זה בכלל. כמה אלמנטים של גרפיקה יפה עפים ואפקטים קוליים יצרו את האווירה הנכונה. 

בכל אופן, לאחר שמתחילים לחקור (לגלוש) באתר, הכותרת פלאש מאוד מעצבנת כי כל פעם שאתה לוחץ על משהוא באתר הכותרת נטענת מחדש. וזה מחזיר את העניים של הגולש כל פעם מחדש לכותרת וככה הוא יכול לקרוא את התוכן.

זה אינו האתר הראשון שאני אוהב לכנות – "עיצוב אתר מעצבן". מנהלי אתרים רבים, במיוחד אתרים חדשים לגמרי עם הרעיונות שלהם נוטים להגזים עם העיצוב שלהם בדרך זו או אחרת. זה נחמד להיות בעל כותרת אטרקטיבית, אבל האם זה באמת הכרחי לתקוף את דעתו של המבקר עם זה? לדעתי, בשום פנים ואופן לא! ואם כבר אתב משתמש בכותרת בזו תשאיר אתה רק בדף הבית. ולכל הימודים הפנימיים שים משהוא פחות רועש.

בעלי אתרים שוכחים לפעמים כי העיצוב של אתר האינטרנט שלהם צריך לשלוח מסר למבקר, כי צריך לשקף את נושא האתר ולא את רמת המיומנות של המתכנת (אבל זה כבר אלמנט של שיווק).

האם האתר שלך מעצבן?

זה לא כל כך קשה להיות אתר מעצבן. עם זאת, מנהלי אתרים מסוימים והרבה מהם ממש בלי לשים לב עודים תחרות מי יותר מעצבן מהשני. הנה 5 דברים שלדעתי הכי מעצבנים בבניית אתרים. בדוק ברשימ ותהחליט בעצמך אם אתה מעצבן את המבקרים שלך.

1. מוסיקת רקע – אלא אם כן אתה הפעלה של תחנת רדיו מקוונת באינטרנט או מוכר תקליטורי מוסיקה, למה להפעיל קובץ midi / wav ברקע ברציפות בכל דף? ובמיוחד שכל פעם שהדף טוען השיר מתחיל מחדש – זה מעצבן לא?

2. גודל פונט ענק – אם אתה מעצב אתר אינטרנט עבור אנשים עם מוגבלות אז אתה עושה את הדבר הנכון, אבל אם לא אז אתה צועק. אנשים לא אוהבים את זה כאשר מישהו צועק להם.


3. גודל גופן קטן – עכשיו אתה לוחש ולא שומעים אותך (ראה 2) דבר רגיל.

4. שכבות חופפים – שכבות יכול להיות מאוד שימושי עד לנקודה מסויימת. אבל לא כאשר הם נמצאים בשימוש כדי לשים הודעת מעצבן בפני המבקר. אל תנסה לכפות את המבקר כדי לקרוא את ההודעות שלך. נסה שכנוע ולא בכוח הזרוע.
5. חלונות קופצים – למרות שהחלונות הקופצים חסומים עכשיו על ידי רבים ישר מהמחשב של הביתי, מנהלי אתרים עדיין נוטים להשתמש בהם. זה מעצבן וגם מסתיר את התוכן העיקרי של האתר. אלה אם כן זה הודעה חשובה לאלפי גולשים. במקום זה שים את המידע שאתה רוצה להראות במקום עיקרי באתר. זה יביא לך תועלת הרבה יותר טובה.

אפילו שהבאתי רק 5 נושאים מעצבנים יש עוד הרבה אלמנטים כאלו בשוק. תרגישו חופשי להשאיר תגובות מה מעצבן אתכם שאחרים יוכלו גם להעזר בזה. רק רציתי לתאר כמה מרגעי השיא כדי להביא נושא חשוב זה לתשומת לבך.

ניסיתי להצביע על כמה דברים שעשויים להיות שימושיים לכמה מעצבי אתרי אינטרנט ומנהלי אתרים. אני לא יודע מה איתכם, אבל אותי זה מעצבן.

[yeblonqrcode size="200" url="" class="" style=""]

, ,
זמן קריאה למאמר זה: 2 דקות
התחל
כן כן בדיוק כאן
דברו איתי
איך אפשר לעזור ?