מה צריך לברר לפני שפונים לחברת בניית אתרים?

יולי 22, 2011 lior2020
זמן קריאה למאמר זה: 2 דקות

הנה כמה עצות בקצרה מה צריך לדעת אפילו אם אתה לא מבין בזה… כדאי לקרוא!

עד לפני 5-7 שנים היו בשוק 2 או 3 מערכות בודדות של ניהול תוכן שימושיים. היום יש יותר מ 20 וכל אחת מהם טובה למשהו מסוים, וכולם טובות להכל. אני יסביר…

ההבדל היחיד שמעניין אותנו צריך להיות "מה טוב לי". ובונה אתרים מנוסה צריך להתאים לכם את המערכת הכי טובה בשבילכם ולצרכים שלכם.

היום אני יכול להגיד להם בוודאות מנסיון של 15 שנה בתחום אין מערכת יותר טובה מוורדפרס לאתרים תדמיתיים ועגלות קניות. מערכת קלה לתפעול וזה יתרון גדול גם למי שמתעסק בבניית אתרים.

כיון שיש מלא חברות, פריילנסרים ועוד מתכנתים שבונים אתרים כאלו ואחרים וכולם אני מאמין עושים עבודה טובה, אבל לפעמים אנחנו לא שמים לד לדבר אחד פשוט ויסודי, שאם לא יבנו את המערכת נכון וקוד נקי אז כמה שאתה חושב שתחסוך בבנייה אתה תבזבז פי 3 לקידום אתרים.

ותזכרו מה שאני אומר לכם, אני כבר יותר מ 10 שנים בקידום אתרים אורגני מכיר כל פינה באיטרנט כל טריק ויודע מעבודתי בגוגל כשנתיים את המערכת על בורייה. חייבים לקחת בחשבון מחברת בניית אתרים את אלמנט הקידום בתוך הקידוד של האתר.

ותעשו נסיון, תתקשרו להצעת מחיר לכל חברה ונגיד שהמחיר טוב לכם. תשאלו אותם כמה עולה קידום ותנשמו עמוק, יפגיזו אתכם במחירים לא זולים בכלל ובצדק.

זה כמו הפרסומות בטלויזיה באמריקה "המוצר חינם המשלוח 20$" מה לא תשלם למוצר חינם משלוח? אם לא אז לא תקבל מוצר חינם.

אז הנה הדברים שצריך לברר לפני שבונים אתר:

איזה שפה האתר נבנה: PHP, ASP, HTML, FLASH, וכו'  — הכי טוב – PHP

איזה פלטפורמה:

WordPress — הכי טובה כיום לכל דבר. תדמיתי, בלוגים, חנויות – הכי קלה לתיפעול!  PHP

Joomla — בעיקר לאתרים יותר מסובכים כמו חנויות וכדומה – לא פשוטה לתיפעול. PHP

OSC — מיועד אך ורק לחניות – מערכת ניהול לא משוכללת כל כך ולכל שינוי אתר צריך מתכנת שיודע PHP

Zencart — מערכת למכירות באיטרנט. טובה ודיי קלה לתיפעול

יש עוד מלא מערכות, (אולי נביא אותם בהמשך) היתרון של כל המערכות האלו על מערכות של חברות בניית אתרים פרטיות הוא שאלו הם קוד פתוח וחופשי לציבור, זה אומר שחברות של בניית אתרים בארץ במיוחד לא יתנו לך את הקבצים של המערכת שלהם ואז:

1. אתה מוגבל באפשרויות.

2. אין לך גישה לקיבצי המערכת.

3. את תרצה לעבור שרת ברוב המקרים אתה מאבר את האתר אז אתה תקוע איתם לנצח.

4. כל מתכנת שיעבוד על האתר שלך יחייב אותך לא פחות מ 300 – 500 ש"ח רק ללמוד את המערכת לפני שהוא מתחיל להבין מה קורה שם. ויש עוד כמה וכמה בעיות עם זה.

בכל אופן צריך לדעת את הדברים שאלו לפני שמשלמים לחברת בניית אתרים כל שהיא, כי הדברים האלו ישפיעו על עתיד החברה, עסק או חנות שלכם באינטרנט.

אם יש לכם שאלות השאירו תגובה. בהצלחה!

 

,
זמן קריאה למאמר זה: 2 דקות
התחל
כן כן בדיוק כאן
דברו איתי
איך אפשר לעזור ?