איך אפשר להשתמש בטקסט עוגן לקידום האתר

טקסט העוגן הוא אחד הגורמים למנועי החיפוש שינתחו את המידע לתוך אלגוריתמים הדירוג שלהם – כלומר, הטקסט המשמש בין תגי עוגן.

הטקסט כאן הוא טקסט עוגן.

מנוע חיפוש צריך לבוא להבנה שטקסט עוגן או קישור טקסט היפר לעתים קרובות יותר מעיד על תוכן דף זה מאשר נתוני מילות המפתח של הדף עצמו. עד כדי כך, שלמעשה דפים המדורגים בין עשר הראשונים עבור מילות מפתח, פשוט בגלל שקישורי דפים רבים אחרים בעמוד הזה נעשו באמצעות מילות מפתח כמו טקסט העוגן של הקישור.

גוגל במיוחד רגישים בנושא עוגן טקסט (טקסט היפר קישור). למעשה, זה ידוע שאתה יכול פחות או יותר  לדרג כל דף נתון עבור מילת מפתח באמצעות מילות מפתח כמו טקסט העוגן (היפר קישור טקסט) של הקישורים בדף זה. היא נקראת “הפצצת גוגל”.

ברגע שאתה מבין את משקל הניתנת על קישור HTML טקסט, אתה יכול לבחור להסתכל על הטקסט השני איך אתה מקשר אותו לדפים שלך. לדוגמה, במקום קישור לדף באמצעות טקסט עוגן “כללית”, למה לא לקשר באמצעות מילות המפתח שלך לטקסט העוגן.

נשמח לשמוע מה אתם אומרים 🙂

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Fill out this field
Fill out this field
יש להזין אימייל תקין.
You need to agree with the terms to proceed

תפריט
Call Now Button
Open chat
שלום,
איך אפשר לעזור?
Powered by