תרגום תבניות וורדפרס בצורה נכונה mp .po.

אחד הדברים שיש לוורדפרס להציע הוא תבניות. מה זה תבניות וורדפרס ?

תבניות וורדפרס אלו עיצובים מוכנים שמתקינים אותם על מערכת וורדפרס וכך אתם חוסכים זמן וכסף בעיצוב אתר הוורדפרס שלכם, 99% מתבניות אלו הם באנגלית וזה מצריך תרגום או במה שאנשים מתעקשים לקרוא לזה "גיור".

תרגום תבניות וורדפרס אומר במילים פשוטות לתרגם את המילים שמופיעות באנגלית בעיצוב שבחרתם, ומצד שני יש להזיז את התוכן וכל האלמנטים שיתחילו במקום מצד שמאל-לימין  לצד ימין-שמאל.

כשוורדפרס היה בתחילת דרכה התבניות היו מאוד פשוטות וללא הרבה אלמנים משוגעים כמו היום, שכוללים סקריפטים של JavaScript, Jquery, PHP ועוד.

נוסיף לזה גרסאות רספונסיביות , סוגי דפדפנים וסוגי מכשירים ניידים שיש לכל אחד כיום ואתה מוצא את עצמך שקוע בקוד של מתכנתים אחרים שמצריך הרבה פרקטיקה להמרת תבניות בצורה הטובה ביותר.

אם זה כתיבה, עימוד התמונות וכדומה, פשוט להפוך את התבנית לעברית, שהכל יתחיל מימין לשמאל כמו מראה.

במשך 10 שנים שאנחנו עובדים על מערכת וורדפרס אנחנו יכולים להגיד שמיום ליום התבניות הרבה יותר מורכבות עם אפשרויות אין סופיות ואלמנטים משוגעים בעיקר ברמת התוכן.

ולכן זה מצריך קצת יותר מיישור הטקסט לימין.

ישנם תבניות שתהליך "הגיור" יוצר בעיות כאלו ואחרות, והכל תלוי במפתחים של אותה תבנית, לכן לפני שאתם בוחרים תבנית וקונים אותה יש לשאול אם אפשר לתרגם את התבנית אותה בחרתם, כי ישנם מקרים ולא מעט שהתרגום יביא אתכם ליאוש וחיפוש אחרי פתרונות כאלו ואחרים.

אז אם יש לכם תבנית שאתם אוהבים ורוצים לדעת אם היא מתאימה "לגיור" שלחו לנו מייל ונשמח לעזור לכם למצוא את התבנית הכי טובה בשבילכם.

התחל
כן כן בדיוק כאן
דברו איתי
איך אפשר לעזור ?