איך ליצור תיעוד למשתמשים אחרי בניית אתר וורדפרס

אם כבר בילית הרבה זמן לפתח אתר וורדפרס, השקעתם ויצרתם ללקוחות שלכם אתר חלומי עם אפשרויות כאלו ואחרות, הצעד הבא יהיה להסביר להם איך להשתמש במערכת שיוכלו להוסיף עמודים או לשנות מה שהם רוצים.

רוב הלקוחות שלא מכירים את וורדפרס ייקח להם זמן להתרגל למערכת, ואז אתם יכולים למצוא את עצמכם עונים לטלפון על כל שאלת קטנה כמו “איך אני משנה את הטלפון בעמוד צור קשר”

הדבר הראשון שאתם יכולים לעשות בכדי לעזור ללקוחות שלכם שלא יהיה בלבול או תסכול עם וורדפרס, הוא ליצור קבוצה של תיעוד עבור הלקוחות שלך. ממש כמו קובץ הסבר לכל מה שרלוונטי להם (בעיקר בנושא התוכן).

איך עושים את זה? ולמה לא שאם כבר עושים יופיע בניהול האתר שלהם תמיד?

על ידי תוסף הוורדפרס WP-HELP – אפשר ליצור מדריך שלם של משאבים והסברים עבור הלקוחות שלכם בתוך ניהול הוורדפרס וורדפרס, אתה מספק להם מערך של עזרה לכל השאלות הכי בסיסיות ואולי יותר מורכבות יחד עם הסברים, תמונות, סרטונים וכו’… שהם יכולים להפנות בכל פעם כשמתעוררות שאלות כאלו ואחרות.
ומאחר ומשתמשי הוורדפרס רוצים לעשות את השינויים בעצמם ( ליצור פוסטים בבלוגים , להוסיף תמונות , לעדכן טקסט וכו ‘) הם יכולים לחפש במאגר שיצרנו עבורם בניהול.

אתם יכול ליצור סט ראשי אחד של תיעוד המסביר את כל הנקודות העיקריות של ניהול אתר הוורדפרס שלהם וככה לא צריך לחזור 10 פעמים איפה כל דבר או איך עושים כך או כך, ובצורה הזו יש שקט והרבה תודה על התמיכה שלכם וההשקעה מצד הלקוחות.

אז הנה התוסף: https://wordpress.org/plugins/wp-help/

בהצלחה

 

נשמח לשמוע מה אתם אומרים 🙂

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Fill out this field
Fill out this field
יש להזין אימייל תקין.
You need to agree with the terms to proceed

תפריט
Call Now Button
Open chat
שלום,
איך אפשר לעזור?