איך תדעו שהמקדם אתרים שלכם לא עובד עליכם ?

מרץ 25, 2014
Posted in בלוג
מרץ 25, 2014 lior2020
זמן קריאה למאמר זה: < 1 דקה

קידום אתרים זה אחד "המקצועות" אם אפשר לקרוא לזה ככה שצריך לסמוך עליו ב 100% ולמה? כי הוא זה שאמור להביא לכם תנועה לאתר שלכם. רק שיש בעיה אחת קטנה…

השבוע התקשר אלי לקוח שלי (בחור נחמד) שיש לו מקדם אתרים כבר חצי שנה ומשום מה שהאתר שלו לא מצליח להתקדם לעמודים ראשונים כמו שצריך ותקוע איפה שהוא בעמוד שני שלישי. (חצי שנה זה הרבה זמן) וביקש ממני לבדוק למה.

הדבר הראשון שני עושה בדברים האלו אני בודק כמה קישורים מופנים לאתר שלו ומאיפה, אז בדקתי… והיה סביר למונחים שהוא מקדם.

דבר שני שאני בודק ולזה לא כולם מודעים, זה כמה קישורים יוצאים מהאתר שלו החוצה. וכאן חיכתה לנו הפתעה מאוד לא נעימה. מסתבר שהמקדם שלו כמו שאומרים "על הדרך" מקדם גם אתרים אחרים בתחומים שונים, והיה מוציא להם קישורים מהאתר שלו לאתרים שלהם וזה לא טוב בכלל בכלל בכלל. אחרי בקידה קלה הבנתי שהוא משתמש באתר שלו לתשתית לאתרים אחרים וזה דבר חמור מאוד.

אמינות זה א,ב במקדמי אתרים, אתם חייבים לבדוק מה הם עושים ואיך הם עושים, כי אף אחד לא יכול לתת לכם אחריות לאיזה מיקום בגוגל אלא אם כן בדרכים לא כשרות שזה לא יחזיק מעמד לזמן רב.

אחד הכלים שאני משתמש לאיתור קישורים הוא זה:

שימו את הקישור לאתר שלכם ותראו לאן מופנת התנועה מהאתר שלכם החוצה. ואם המקדם שלכם אומר לכם שזה "החלפת קישורים" או איזה תרוץ את התשובה לזה אני צריך לכתוב מאמר חדש.

אבל הרעיון ברור, בהצלחה…

 

זמן קריאה למאמר זה: < 1 דקה
התחל
כן כן בדיוק כאן
דברו איתי
איך אפשר לעזור ?