האם האתר שלכם מוכן לחיפוש קולי בגוגל?
שרי בונלי מסבירה כיצד חיפוש קולי בגוגל ישפיע על עסקים מקומיים ב 2017. דבר אחד לא ישתנה לגבי SEO: זה תמיד משתנה.
אחד השינויים הגדולים שאנחנו חווים עכשיו ב- SEO המקומית היא הפופולריות הגוברת של חיפוש הקולי. חיפוש קולי היה אמור להיות חידוש – עכשיו זה הכרח, במיוחד כשאתה בדרכים עם הסמארטפון או הטאבלט ולא יכול להקליד את מונח החיפוש שלך.
אם אתם מציעים שירותים מקומיים בעיר שלכם ויש לכם אתר אינטרנט אתם יכולים להפוך אותו (בחינם) לנגיש לחיפושים קוליים (אתם יודעים, כשמדברים לגוגל והוא מוצא..) תוכלו להופיע בתוצאות הראשונות בלי קשר לקידום האורגני שלכם. (אין 100%).
לדברי גוגל, 20 אחוזים מהחיפושים על האפליקציה הסלולרית שלה ועל מכשירי אנדרואיד הם חיפושים קוליים. וזה מתוך ה 50 אחוזים שהם אומרים שמחפשים מהניידים כמעט הכל בלי קשר לחיפוש הקולי.
למה יש עלייה בחיפוש קולי בגוגל?
ראשית, השימוש בקולכם בכדי לבצע חיפוש היום הוא מקבל יותר דיוק מפעם. לפני זמן לא רב, זיהוי קול פשוט לא היה מדויק. במקרים רבים, זה היה מתסכל יותר מאשר מועיל. כעת, על פי דו"ח 2016 מגמות KPCB באינטרנט, שיעור הדיוק של חיפוש קולי הוא עד 92 אחוז שזה שיפור עצום. כמה שזיהוי הקול הופך להיות יותר ויותר מדויק, יכולות החיפוש קולי תתרחב וזה ברור כשמש.
איך יוצרים אופטימיזציה מקומית עסקית עבור חיפוש קולי בגוגל לעסק שלך?
אנשים רבים משתמשים בחיפוש הקולי כדי לקבל מידע על עסקים מקומיים שהם רוצים ללכת אליהם. הם עשויים לומר משהו כמו, "בניית אתרים" או "תיקון מזגנים" "מכון טסטים ברחובות" וכו' , הוספה שפה טבעית לתוכן האתר שלך תעזור לך עם תוצאות חיפוש קוליות. דרך נוספת להוסיף שפה טבעית לאתר האינטרנט שלך היא על ידי יצירת דפים Q & A (שאלות ותשובות) – באמצעות מילים וביטויים שאנשים באמת מדברים (בשונה למילים שמזינים לתוך תיבת החיפוש).
הפכו את דפי שאלות ותשובות האלה ליותר צליל של שיחה, ואת ביטויי מפתח אתה יכול להטמיע בתוכן כאילו אתם מבצעים שיחה בטלפון, והחיפוש הקולי של גוגל ימצא את המונחים. אני מאמין שהרעיון ברור! 2017 כבר כאן ולא ייקח הרבה זמן עד שאנשים יסתובבו ברחובות שישאלו את הטלפונים שלהם "איך התספורת שלי היום"? או "האודם שלי יותר מדי אדום"? אז הנה כלי שגוגל נותן לכם להשתמש לחיפוש הקולי https://www.google.com/webmasters/markup-helper/u/0/
בהצלחה