כל מי העוסק בקידום אתרים מכיר את מאט קאטס, שהוא הגורו של גוגל בכל מה שקשור הקידום אתרים אורגני ו" על פיו יקום דבר", אמר בסרטון לא מזמן כי קישורים נכנסים לאתרים שלנו (שזה רוב הקידום) עם הזמן יהפכו לקצת פחות חשובים. עוד אמר שהדירוג באולגריטם של גוגל לומד איך למצוא את התוכן הנכון בגלל התוכן עצמו ולא בגלל הקישורים.
עוד הסביר כי גוגל מתמקדת בימים אלו על דרכים שונות לבחינת התוכן בכדי לקבוע אם דף אינטרנט עונה על הציפיות של המשתמשים. כיום הם מסתכלים על קישורים, שזמן ועוד אלמנטים שכולנו מכירים ופועלים דרכם. אבל זה הולך להשתנות בקרוב לפי מה שהוא אומר.
גוגל הוא המנוע הכי טוב למצוא תשובות לשאילות שלנו במוקדי החיפוש שלו, וכמה שהם ילמדו את הנושא שכבר בפועל הם עושים כמה שנים טובות, בסופו של יום התוכן הוא יקבע את התוצאה שלכם.
אז הנה… אם חשבנו שהעדכונים של גוגל פסקו מלהיות בובמסטים, מה יעשו עכשיו כל האתרים שמשלמים סכומים נכבדים לקידום בעתיד. יכול לקרוא מצב ואת זה כבר ראינו לא מזמן בעדכונים האחרונים של גוגל איך הרבה אתרים נזרקו אחורה בגלל הקישורים שלא טבעיים.
ולא משנה כמה שנצליח לעבוד עליהם עם קישורים שונים, אחרי הכל "התוכן הוא המלך" ותוצאות לשאילתות שלנו בגוגל לפחות יתבססו על התוכן בעמוד שלנו ולא בגלל קישורים.
ואת זה חייבים לקחת בחשבון…
צפו בסרטון: