האם צבע האתר שלכם ישפיע על גודל ההמרות?

כולם משתמשים בכחול כצבע העיקרי באתר שלהם, וזה לא במקרה. לדברי הרבה אנשי מקצוע בתחום ובעולם רואים שכחול הוא הצבע האהוב עליהם.

זה לא אומר שאתם צריכים להחליף את הצבעים שלכם באתר, אבל בחירת צבעים נכונה עבור המותג, העלונים או האתר שלכם יש כוח השפעה גדול יותר ממה שאתם חושבים.

יש צבעים עם יכולת לעורר תגובות רגשיות של הלקוחות שלכם. על פי מחקר, 85% אומרים שצבע הוא הסיבה העיקרית שהם קונים מוצר. ובנוסף מעלה את זיהוי המותג ב -80%.

תחשבו שלצבעים יש כוח השפעה על הגולשים שלכם באתר, ולפי הצבעים אפשר לכוון אותם לעשות מה שאתם רוצים, או לתת להם להרגיש מה שאתם רוצים.

הנה רשימה של צבעים שמסמלים רגש מסוים:

צהוב: אופטימי וצעיר, מקבל את תשומת לב של קונים בחניות (חלון ראווה)
אדום: אנרגיה, מגביר את קצב לב, יוצר דחיפות
כחול: אמון וביטחון, הקשורות לבנקים ועסקים
ירוק: עושר והרפיה, הצבע הקל ביותר לעבד עבור העיניים
כתום: אגרסיבי, קריאה לפעולה: להירשם, לקנות או למכור
שחור: עוצמה ומלוטשת, שיווק מוצר יוקרה
ורוד: רומנטי ונשי, שיווק מוצר לנשים ונערות
סגול: מרגיע ורגוע; מוצרי יופי

תסתכלו על הלוגו של פייסבוק טוויטר ולינקדאן ותבינו לבד איזה צבע הם בחרו ולמה…

נשמח לשמוע מה אתם אומרים 🙂

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Fill out this field
Fill out this field
יש להזין אימייל תקין.
You need to agree with the terms to proceed

תפריט
Call Now Button
Open chat
שלום,
איך אפשר לעזור?
Powered by