כל עסק היום שמכבד את עצמו חייב אתר תדמיתי לשירותים שהוא מציע, מה לעשות זה המצב.
ולא רק אתר גם תמונות, סרטים, מצגות, עלונים, רשימת תפוצות, צ'אט, מערכת ניהול תוכן ועוד כל מיני פיצ'רים. כל אחד לפי הצרכים שלו.
מה שלא יהיה אתה חייב תוכן מקורי אותנטי להציג אצלך באתר, אם רק תנסה להעתיק ואפילו שורה אחת מאתר אחר יש סיכוי גדול מאוד שתזרק לדף ארבעים בתוצאות חיפוש.
אבל לא על זה אני רוצה לדבר, אני רוצה להסביר משהוא קטן על התכנים עצמם שיופיעו באתר שלכם.
כמו שהביטוי "התוכן הוא המלך" נשמע מוזר או איזה הגזמה, בכלל לא! זה ממש ככה.
היום מנועי החיפוש מחפשים תוכן איכותי יותר מדברים שהיו מחפשים בעבר, כמו כמות המאמרים, לינקים וכו'.
מאמר אחד טוב יכול להועיל כמו כמה וכמה לינקים שזרקת בבלוגים שונים כדי לקדם את האתר שלך.
לכן התוכן הוא המלך כפשוטו!
איכות עולה על כמות ב100%. בכל אופן אחרי שהפנמנו את הדברים, איך אני יודע שהתוכן הוא איכותי או לא?
אז אם אתם חושבים על זה, זה באמת בעיה, אני בונה ומשווק אתרים כבר כמה שנים ולא פעם אני מקבל תכנים מלקוחות שהם שילמו את מיתב כספם לתכנים אותנטים, ובאמת היו כך, אבל רחוק מהמטרה של מה שהתוכן צריך לייצג. למה? כי הם חושבים קידום ולא איכות.
אם התוכן ממוקד על קידום האתר הוא אף פעם לא ייצג באמת את העסק שלך! על זה לא תמיד חושבים כותבי התכנים עושים את תפקידם נאמנה.
באמת צריך למקד את התוכן על השירותים של החברה ו או העסק שלכם בצורה שיווקית, ואת זה לא כל אחד יכול לעשות בצורה הכי טובה של 200 עד 300 מילים.
אז מה שאני עשיתי זה כבר כמה חודשים חיפשתי בחורה ובחורה דווקא שיודעת, נושמת וחיה תוכן לפחות 10 לפני שהאינטרנט היה בזווית עין ושהיתה כותבת בעיתונים, מגזינים וכו'.
המסע היה לא קצר אבל השתלם מצאתי את רונית קמאי מחברת העת לעט ש "התוכן הוא המלך" אצלה זה לא רק "סלוגן" אצלה זה כל העניין, רונית קמאי מתעסקת בשירותי עריכת תוכן כבר יותר מ 20 שנה, אצלה יש הבדל בין תוכן שיווקי לתוכן קידומי. ותאמינו לי אני לא חשבתי כך, אבל יש הרבה הבדל, וההבדל הוא מהותי.
אז החלטתי ללכת עם יד ביד עם מקצוענית אמיתית שיודעת את הנושא מקרוב.
וכמו שהתוכן הוא המלך! ההצלחה, נמדדת במילים.
[yeblonqrcode size="200" url="" class="" style=""]