החלפת קישורים – תיזהר! מנצלים את האתר שלך!!!

מרץ 8, 2012 lior2020
זמן קריאה למאמר זה: 2 דקות

אתה חייב לקרוא את המאמר הזה – זה לטובת האתר שלך!

כולם יודעים שלקידום אורגני בגוגל או כל מנוע חיפוש אחר אתה צריך כמה שיותר קישורים נכנסים לאתר שלך מנושאים רלוונטים לנושא שאתה רוצה לקדם, והמנגנון ידוע. אז אנחנו תמיד נשמח להחלפת קישורים עם עוד אתרים נכון ? לא, לא תמיד ואני אסביר למה…

לפני שבועיים קיבלתי מייל ממקדם אתרים מסויים עם רשימה של אתרים שהוא מוכן להחליף איתי קישור איפה שאני אבחר תמורת קישור לאתרים שהוא מקדם פייר לא? אחלה. שימו לב איזה טריקים הם עושים לאנשים שלא מבינים ואיזה טעות לשים באתרים אלו קישורים לאתרים שלכם!

לקחתי את הרשימה והתחלתי לבדוק את כל האתרים (היו שם משהוא כמו 15 אתרים). לאחר בדיקה קצרה אני שם לב שכל האתרים ששלח לי הם כולם PR-0 (אפס) וזה אומר שהאתר הזה אין לו תנועה או שיש לו תנועה מינימלית מאוד.וגם מצאתי אתרים שחסומים לסריקה בגוגל (האתר בכלל לא נסרק)!

בנוסף האתרים הם דלי תוכן (2-5 עמודים) והסדר שם איום ונורא, ולי אישית לא הייתה כל כך בעיה עם זה, אני מתקן הרבה אתרים שנבנו ע"י חובבנים ואפילו חברות עם "שם" שבונים אתרים בוורדפרס עם שגיאות קוד נוראות.

בכל אופן לא להאריך שימו לב לטריק! ככה זה עובד…

פנו אליך להחלפת קישורים לא סתם כי הם רוצים קישור מהאתר שלך לקדם את המונחים שלהם, ובתמורה אתה מקבל מבחר של אתרים דלי תוכן מי יודע אם לא תוכן מועתק מאיפה שהוא, עיצוב על הפנים, אפילו לא תאמינו התוכן מתחיל מצד שמאל כמו באנגלית (פשוט מזעזע) אתר שגם אם היה מקודם העמוד ראשון בגוגל לא הייתה נשאר שם 5 שניות. בקיצור אתרי ספאם לכל הדעות!

אז חופשי למה לא? תבחר לך איזה אתרים שאתה קישור מהם מהרשימה העלובה של אתרי הספאם ששלחו לך והם יקבלו אתר זהב שאתה מנסה לקדם בצורה חוקית, עם תכנים טובים ומושקע. (כי זה העסק שלך)!

אז אל תהייה טיפש בעל אתר יקר, שילמת ממיטב כספך לאתר אינטרנט שאתה רוצה, למה למכור אותו בזול? אתה גורם לאתר שלך נזק שהוא מקושר לאתרי ספאם בכלל ואתרים כאלו בפרט. אז כל החבר'ה האלו שחושבים שהם יכולים לקדם את עצמם על חשבוננו ולתת לנו בתמורה אתרי ספאם. לא תודה עדיף אתרי אינקס בחינם!

החלפת קישורים צריכה להיות הדדית לאתרים אמיתיים ולא אתרי ספאם

אז הנה כמה עצות מה צריך לבדוק לפני שמחליפים קישורים עם אתרים אחרים:

1. לבדוק PR של האתר – אם הוא 0 (אפס) לא כדאי בכלל, אלה אם זה אתר חדש אמיתי עם אבא ואמא כמו שאומרים.

2. לבדוק אם יש חותמת בתחתית האתר מי בנה את האתר – אם אין, זה סימן לא טוב כי אם זה אתר טוב איך יכול להיות שמי שבנה את האתר לא ישים קישור לאתר שלו?

3. חייב לקרוא את התכנים (לפחות כמה מהם) לראות שבאמת יש עניין במה שכתוב שם ולא איזה מאמר מתורגם בלי קשר לכלום, ויש כאלו!

4. אם אתם יודעים איך לבדוק אם התכנים מועתקים – תעשו את זה.

5. תבקשו להחליף קישור עם אותו אתר שהם רוצים קישור ממך. – אם הם לא יסכימו (וברור שלא) אז תברכו אותו ביום טוב ותעברו הלאה.

אני באמת חושב שזו חוצפה!

הבאתי את זה לידיעה לכם כי באמת זה כואב לי לראות רמאויות כאלו – פורים שמח!

, , ,
זמן קריאה למאמר זה: 2 דקות
התחל
כן כן בדיוק כאן
דברו איתי
איך אפשר לעזור ?