"כותרת" משקלה רב ב-Google אלגוריתמים. הInktomi. והH1 תגים כותרת ייתנו לך די כדי להגביר את הייעול שלך בדף דירוג מנוע החיפוש. אתה לא צריך לחזור על מילות המפתח בתג זה, כפי שנראה כמו זבל. אם אתה רוצה יש כותרות משנה מתחת לדף הראשי.
המלצתנו היא ליצור stylesheet מדורג (CSS), הקובץ מצהיר סוגים עבור סוגים שונים של תגי H1. לאלו מכם שאינם מכירים CSS,
אנא קרא את מדריך ב w3schools.com. לאחר מכן תוכל לקבל דירוג גבוה ב-Google מקומות בתג h1, בעוד שיש גדלי גופנים וצבעים שונים.
CSS. פשוט בתג h1
למשל יראה כך:
כותרת ראשית
תת כותרת
עוד תת
כותרת
עקב ההתעללות של מנהלי אתרים לא אתיים של SEO, המשקל שנותן תגי הכותרות היא לא מה שצריך להיות, אולם התוכן בין תגים אלו נותן משקל
מוגבר על טקסט רגיל. יש כללים ללכת עם השימוש כותרת התגים, אם אתה משתמש בחוסר אחריות תגי הכותרת אתה מסתכן בכך ואתר האינטרנט שלך נקנס עבור אתר זבל (spam) אף ההתעללות עשוי להיות שלא במתכוון.
כאשר אתה מנסה להשתמש בתגי הכותרת שלך בצע את הכללים הבאים:
· לעולם לא להשתמש בתג פעמיים באותו בדף אחד
· נסה להיות תמציתי עם הניסוח שלך
· השתמשות בתגי הכותרת רק כשצריך. אם טקסט מודגש יעשה את העבודה אז ללכת על זה
· לא להשתמש ב-CSS כדי להסוות את כותרת התגיות.
כותרת תגיות למשל תגי H1 ו-H2:
משקל נוסף ניתנת למילות מפתח המופיעות בתוך תגי H1, אז H3, H2, וכן הלאה.
תוכן דוגמה טובה לתגיות:
מילות מפתח: אתר טיפים לקידום אתרים, אתר עצות לקידום אתרים Title Tag: אתר עצות לקידום אתרים ו טיפים לקידום אתרים Meta
Tag Description: מקד את מילות המפתח ליד החלק הקדמי של המשפט, שיהיה ברור ושיזמין את הגולש ללחוץ.
H1
Tag:
ה –1
Hהכותרת
בדף שלך: "אתר טיפים ועצות
לקידום אתרים"
זו צריכה להיות מלווה פיסקה קצרה
באמצעות וריאציות של מילות מפתח, היעד בכל עת שיהיה דקדוק טוב, תחשוב קודם על
הקורא הפוטנציאלי ואחר כך על מנועי החיפוש.
H2
Tag:
The
2nd הכותרת בדף שלך:
אתר אינטרנט אופטימיזציה יסודות ושוב, אחריו הפסקה קצרה באמצעות וריאציות של מילות
מפתח ממוקדות, החשיבה של הקורא פוטנציאליים הוא הראשון ומנועי החיפוש השני.
עוד
תג H2:
The
3rd הכותרת בדף שלך:
"אתר אינטרנט יסודות אופטימיזציה"
אם
אפשר באמצעות משפט קצר או אפילו תבליטים