לקחת מעצבת לאתר שלי או להשתמש בתבנית מוכנה של וורדפרס?

אחת הבעיות אפשר להגיד זה כשבונים אתר וורדפרס או בכל פלטפורמה אחרת, רוב ההשקעה אם זה במחשבה לצבעים, מיקום, תמונות וכו’ הולכת למעצב אתרים כמובן ולא למתכנת דווקא (אף על פי שיש מתכנתים שהם גם מעצבים) .

בכל אופן, כי זה המקום היחיד בתהליך בניית האתר שאתם יכולים להחליט ולהיות שותפים ויזואלית איך יראה האתר שלכם, ושם אתם נוטלים חלק לא קטן מהמראה של העסק שלכם שאותו אתם רוצים לשקף, וזה לוקח זמן! ומניסיון שלי בתחום כבר יותר מ 10 שנים לפעמים זה נמשך ונמשך ונמשך… כי לא יודעים מה להחליט וגם לא כולם מבינים בזה, בדרל כלל אתה שומע את אותו דבר “אני רוצה כמו זה” (האתר של המתחרה שלו שנראה על הפנים) . ובשביל להגיע להחלטות טובות צריך להבין בשיווק אתרים לדעת איפה ומה לשים בכל מקום.

יש מאין

לקחת מעצבת שתיצור “יש מאין” הרבה יותר קשה מלקחת תבנית וורדפרס מוכנה שמתכנת יעשה בה שינויים לא עיצוביים ממש, אלה קוסמטיקה קטנה של מיקומים פה ושם ו או החלפת צבעים בקטנה.

אז השאלה היא מה יותר טוב לי תבנית וורדפרס מוכנה פחות או יותר ולהתקדם משם, או עיצוב מותאם אישית ממעצבת גרפית?

ותאמינו לי זה לא קל לבחור תבנית יש מלא מלא מלא צורות וצבעים ופונקציות כאלו ואחרות וכל עיצוב עם הייחודיות שלו, פשוטות ומסובכות יותר.

ולי נראה  שאם אתה כבר לוקח מעצב אתרים לעסק שלך אתה צריך לדאוג שהוא יודע שיווק באינטרנט מה הוא. כי גם אם האתר שלך מעוצב ברמה מדהימה אחרי שיעלה לאוויר לא יהיו לך פניות ממנו, וזה כי חסר בו האלמנטים של שיווק אתרים, מה שכיום הכרחי בכל אתר!

לדוגמה:

המס’ טלפון חבוי איי שם באיזה פינה, הפונטים לא ברורים, הצבעים לא מדברים, המיקומים לא נכונים ועוד בעיות מסוג זה. מעצב אתרים חייב לדעת איפה לשים את הדגש בכל מקום באתר שיניע לפעולה מסוימת.

ופנו אלי כמה וכמה פעמים אנשים לקבל חוות דעת מה לא בסדר באתר שלהם שנראה מיליון דולר, ובמיקומים טובים במנועי חיפוש אבל הטלפון ב “תענית שתיקה”. בכמה שינויים קטנים במיקום הדברים באתר שעיצבה מעצבת אתרים בכמה אלפים טובים העסק התחיל לקבל פניות בלי עין הרע :). היה לי לקוח שהמעצבת שלו שכחה לשים את מספר הטלפון במקום קבוע באתר ועוד כאלו ואחרים.

הרעיון הוא שבכל עיצוב אתר חייבים להכניס אלמנטים של שיווק להניע גולשים לעשות משהוא או להפנות אותם לאין שהוא שאתם רוצים שהם יראו או יקראו, אם לא אז מה כל הרעיון? לא חבל על הזמן והכסף שלכם?

אז מצאתי לנכון לסכם את הדברים בצורה הבאה:

אם הולכים עם מעצב אתרים אז תצמידו לכם איש שיווק שידריך את המעצב. אם הולכים על תבנית תצמידו לכם מתכנת טוב שיודע קוד להשלים את המשימה.

וכיום עדיף מתכנת משווק מ מעצב משווק… והחכם יבין!

בהצלחה

נשמח לשמוע מה אתם אומרים 🙂

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Fill out this field
Fill out this field
יש להזין אימייל תקין.
You need to agree with the terms to proceed

תפריט
Call Now Button
Open chat
שלום,
איך אפשר לעזור?
Powered by