מאט קאטס שופך אור נוסף על טריות התכנים ועידכונם כאות לדירוג בגוגל

וידאו חדש ממאט קאטס של Google. בסרטון הזה, הוא מדבר באופן ספציפי על טריות (freshness) תכנים כאות דירוג, מועיל או לא?

הווידאו החשוב הזה הוא תשובה לשאלה הבאה מאחד המשתמשים:

גוגל הביעה בעבר שדפים מתעדכנים בתדירות גבוהה יקבלו דחיפה בדירוג (QDF), שנראית לטובת בלוגים ואתרי חדשות מעל אתרים תדמיתיים, שיש להם פחות סיבות להיות מעודכנים לעתים קרובות. עד כמה חשוב הרעננות של האתר?

אין הספק שגוגל שמה דגש רב יותר על טריות של תוכן ב SERPs. בנובמבר האחרון, גוגל השיקה את עדכון “הטריות”, ומאז גוגל עשתה התאמות שונות.

“יש קצת טוויסט (tweested) מעניין בשאלה הזו, זה לא אומר שרק בגלל שמעדכנים לעתים קרובות את התכנים שלנו באתר במונחים של הדפים בבלוג האתר שלנו ידורג גבוהה. זאת לא הפרשנות של רעננות (freshness), “קאטס אומר.

ומי שמבין מה הוא אמר אני אסביר בקצרה…

לא כל תוכן הוא יוצר תחושה של רעננות באתר שלכם הפירוש לרעננות הוא לדווקא דברים חדשים למשל כמו איך להתקין תוסף בכרום או איך לסדר ניאגרה בשירותים.

יוצא מכאן שאם תכתבו 100 תככנים בחודש על בניית אתרים בוורדפרס זה לא יעבוד לפי מה שמאט אומר. יש בוורדפרס הרבה בעיות ומי שעובד איתה יודע איזה מגבלות ואיזה שיטות יש לעבוד איתה וזה שלעצמו תוכל רענן ומעניין כל בונה אתרים שכל הזמן מחפש איך לתור בעיות כאלו ואחרות.

לסיכום: נראה שמה שמאט קאטס אומר זה דבר פשוט, רענון זה בדר שכן יקדם אותכם אבל לא כל אתר יזכה לפריבילגיה של (freshness) אלה אם כן זה יהיה נושא שאפר לחדש בו דברים ובבניית אתרים בוורדפרס לא חסר.

הנה המקור:

נשמח לשמוע מה אתם אומרים 🙂

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Fill out this field
Fill out this field
יש להזין אימייל תקין.
You need to agree with the terms to proceed

תפריט
Call Now Button
Open chat
שלום,
איך אפשר לעזור?
Powered by