מהן תגיות מטא ושימוש תגיות מטא לקידום אתרים

המפתח אופטימיזציה, תמיד מומלץ כי לפני שהולכים לבנות את תוכן האתר האינטרנט שלך, לפני שהוא הולך לבצע אופטימיזציה של כל דף אינטרנט, חייב להיות לך רשימה מלאה של מילות מפתח וביטויי מפתח (מילה או מילים הקשורות בנושא מסוים. מילות מפתח או ביטויים המשמשים לבניית הצהרת החיפוש למציאת מידע).

אני אישית מחלק את מילות המפתח לשתי הקטגוריות הבאות:

מילות מפתח ראשיים:
אלו מילות מפתח העיקריים שלך 3-5 מילות מפתח עבור אתר אינטרנט שלך לאינדקס ולדירוג בכל מנועי החיפוש הגדולים.

מילות מפתח משני:
כל מילות המפתח המשמשים בדפים השונים שלך יחד עם כמה מילות התאמה אשר עשויים להשתמש באופן שונה ביחס גיאוגרפית או במינוח שונה.

איך למצוא מילות מפתח טובות?
לערוך סקר עם חברים שלך וגולשים אם אתה לא בטוח איך אנשים מחפשים את המוצרים שירותים שאתה עומד להציע מאתר האינטרנט שלך.

ערכו רשימה של מילות מפתח אופטימיזציה של תגי מטה של מילות מפתח של המתחרים.

ערכו רשימה של המוצרים והשירותים שתציע מאתר האינטרנט שלך במונחים ספציפיים.

השתמש בכלים הבאים:


Overture Search Term Suggestion Tool

Google Keyword Sandbox

Word Tracker

The Best Free Keyword Research Tool

Good Keywords


היכן למקם את מילות המפתח שלך?

 מיקום מילות מפתח אפשריים בכותרת, תתי כותרות, תכנים, ותמונות
כאשר המילה היא חלק מהצהרה קטנה שמצביעה על נקודה ספציפית.

כדאי גם לכלול את מילות המפתח כמה פעמים ברשימות התבליטים שלך.

 מקום אופטימיזציה אפשרי במילות המפתח הוא בקישורים, ואל תשכחו ניווט.

מוקד מילות המפתח של הדף צריכות לשקף את התוכן הדף שלך. אם זה לא הגיוני בעיני הקורא אז זה לא טוב במנוע חיפוש והמידע לא יומר.

אתה רוצה להשתמש במילות מפתח וביטויי מפתח לעיתים קרובות, אבל לא עד לנקודה שבה זה נשמע כאילו אתה כותב עבור מנוע החיפוש ולא עבור השתמש.

כיצד לנצל מילות מפתח וצפיפות מילות מפתח?

כל מפתח תכנת אינטרנט או כותב המאמריי אינטרנט צריך שתהיה לו הבנה טובה של מילות המפתח בדיוק. וכמה היא הצפיפות של מילות המפתח, כדי לקבל מיקום טוב בספריית מנוע החיפוש. אנשים רבים מבינים כי תוכן איכותי הוא חשוב מאוד, אבל מה טוב תוכן איכותי אם אף אחד לא יכול למצוא אותו? זה מה שמילות מפתח עושות בשבילך, לעזור לקוראים למצוא את התוכן שלך.

מילות מפתח עוזרים לקוראים או הצופים למצוא את התוכן באתר שלך ומה שאתה צריך לעשות כדי לקבל hits

עבור הדף שאתה רוצה להראות לצופים שלך, היא להבין בדיוק מה הם

המילים או הביטויים שהקוראים שלך עשויים להשתמש כדי לחפש סוג של מידע שיש לך באתר.

אבל חשוב יותר שאתה לא רוצה להשתמש במילים הפופולאריים שכולם משתמשים במאמרים שלהם,

כי אז אתה מתחרה עם כל המאמרים באתרים אחרים שאולי כותבים אותו דבר.

לדוגמא:
אם אתה כותב מאמר על
בישול, באמצעות מילת המפתח “בישול” לא ממש תגיע לדירוג גבוה במנועי החיפוש, כי:

1)זה מילה נפוצה,

2)כל ערך

אחר וכל אתר אחר על “בישול” יעלה בחיפוש כי היא מילת מפתח ככלית מדי.

אז בואו נסתכל על מה התוכן שלך באמת. נניח שאתה כותב מאמר על בישול עם פלפלים אדומים, אחד ביטויי החיפוש הפוטנציאליים שלך יהיה “בישול עם פלפלים אדומים”. סיכוי יותר גדול יהיה לך לעלות בעמוד הראשון מאשר מילת מפתח כמו “בישול”.

זה נקרא משפט מפתח, וכל אחד מהמילים האלה. למעט המילה ‘עם‘ שגם היא תהיה מילת מפתח בודדת.

הבה נבחן את דף תוצאות מנוע החיפוש עבור “בישול עם פלפלים אדומים” בדף חדש.

הדבר הראשון שאתה צריך לשים לב זה על המילה ‘עם’ לא יהיה חיפש אלא אם כן הוא נמצא בביטוי

המדויק “בישול עם פלפלים אדומים” בתוצאות החיפוש.

אתה תראה את מילות המפתח שלך מודגשות או bolded, בחיפוש כך שתוכל לראות את הרלוונטיות של התוצאה. הסיבה לכך היא כי ביטוי מילת המפתח “עם” אינה מילה שמנוע חיפוש מצרף לתוצאות, וכמו שאמרנו אם המילה “עם” תהיה בדיוק זהה למה שחופש.

הם בדרך כלל לא מדד מסוגל לזיהוי וגם: ו, ל, מה, של, גם, את וכו… (למעט חריגים).

אז מה כל זה אומר לך כשאתה כותב את המאמר שלך?
אוקיי,

כדי להפוך את המאמר שלך שיקבל מיקום טוב יותר, אתה רוצה לא רק להשתמש בתכנים, מילות מפתח, ביטויים, וכותרת המאמר. אלה גם להשתמש בכותרות של הדף שלך אם אתה בונה דף אינטרנט, וגם להשתמש במילים האלה לעתים קרובות בגוף הטקסט שלך, כדי לקבל אופטימיזציה טובה יותר ממנוע החיפוש (SEO).

יש איזה ויכוח על כמה מילות מפתח יש להשתמש במאמר או על תכני אינטרנט על מנת לקבל SEOטוב. יש טוענים שכמה שיותר יותר טוב ויש אומרים כמה בודדים ויש אומרים לפי אחוזים. זה הימור, כי אף אחד לא יודע בוודאות.

מי שסורק את האתר שלך זה רובוטים לא בני אדם, והרובוטים אלה לא באמת יכולים לדעת אם התוכן שלך איכותי או סתם דף של מילים אקראיות. לכן, אלגוריתם משמש כדי לקבוע את “איכות” של התוכן לעומת מילות המפתח שלך. הרובוטים יודעים לסרוק את הטקסט שלך (הם לא יכולים לסרוק תמונות ושאר דברים), והם המדד לספור כמה מילים יכולות להופיע בדף שלך. לאחר סריקה של רובוטים כאלה כשיש מדד של מספר מילים בדף שלך, הם מסוגלים לספור את מילות המפתח  או ביטויים המשתמשים בדף.

ברגע שיש להם את הנתונים האלה, הם קובעים אחוז רוויה מילת מפתח. כלומר, מה הוא אחוז פעמים כי מילת מפתח או ביטוי מילת המפתח משמש בהשוואה למספר הכולל של המדד-מילים מסוגל.

לדוגמה,

מתוך מדד של 1000 מילים, אם מילת המפתח שלך מופיע 50 פעמים, ואז יש לך 5% SEO צפיפות מילות מפתח. עבור מילות מפתח של רוב מנועי החיפוש נראה  שצפיפות מילות מפתחשאוהבים הוא בין 2-8%, בעלי אתרים רבים שוכרים סופרים עצמאיים עבור צפיפות מילותמפתח של 10-15%, ורוב המומחים מסכימים שאם אתה הולך על זה, תהיה כנראה ירדה בדירוגעקב מילת מפתח מרובים.

עכשיו,
הדבר החשוב לזכור כאן הוא שזה עובד על כל מילה או ביטוי חוזרות ונשנות, גם אם אתהלא מתכוון להשתמש בו כמילת מפתח או ביטוי מילת מפתח. אני אתן לך דוגמה. המאמר הזה,את המילה: “מילת המפתח” ואת הביטוי “משפט מפתח” הם כנראה שתי מילות המפתח שהייתיבוחר למאמר זה. לאחר שסיימתי את המאמר הפעלתי אותו דרך Analyzer צפיפות מילות מפתח, גיליתי כי צפיפות מילות המפתח שלי עבור שני הביטויים הללו הוא:

מילותמפתח = 3.12%
משפט
מפתח = 1.02% (מעט נמוך)
מילות
המפתח צפיפות = 1.55%

שהםמתאימות את היעד, אבל מה שגם גיליתי הוא כי יש מילות מפתח אחרות שלא הייתי בוחר אותם במאמר זה כמילות מפתח. לדוגמה: בהתחלה כתבתי הרבה על בישול פלפלים אדומים. עכשיו, תארו לעצמכם שמישהו היה מחפש “בישול פלפלים אדומים” והיה מגיע למאמר זה שמדבר על מילות מפתח, צפיפות מילות מפתח וכו.

עשיתי את זה בכוונה כדי להוכיח נקודה חשובה. מה שהייתי צריך לעשות עם המאמר הזה להשתמש בדוגמת תוכן דומה כי היה מידע על מה היה המאמר שלי על: מילות מפתח וביטויים מילת מפתח. במקום, כתבתי מאמר באמצעות הדוגמה של הבישול “עם פלפלים אדומים” ובתמורה, הנה מה שה Analyzer מצא למטרות הבאות:

פלפלים= 2.18
בישול
עם פלפלים אדומים = 2.32%
בישול =
1.09%

כפישאתה יכול לראות, המשפטים שלי עשו כמעט אותו דבר כמו על “צפיפות מילות מפתח”וביטויים אחרים במאמר זה. כמובן, יש עוד בעיה בשם “תהילה” prominenceשביטויי מפתח ומילות המפתחשבחרתי יש בליטה “תהילה” גבוהה יותר מזו של ביטויים שלי, אבל זה לכתבה אחרת. :

והרילכם הבסיסי של צפיפות מילות מפתח עבור SEO כתיבת מאמרים תוכן באינטרנט.

נשמח לשמוע מה אתם אומרים 🙂

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Fill out this field
Fill out this field
יש להזין אימייל תקין.
You need to agree with the terms to proceed

תפריט
Call Now Button
Open chat
שלום,
איך אפשר לעזור?