Organic SEO מיתוסים
מיתוס 1: אתה צריך לשלוח את כתובות האתר שלך במנועי החיפוש. אולי זה עזר פעם, אבל זה היה לפחות 5 או 6 שנים מאז זה היה הכרחי.
מיתוס 2: אתה צריך מפת גוגל. אם האתר שלך בנוי בצורה נכונה אתה בהחלט לא צריך מפת גוגל. זה לא יזיק שיהיה לך אחד, ואתה עשוי להיות מעוניין אבל Sitemap של Google הוא לא הולך להביא לך מדורגות טוב יותר.
מיתוס 3: אתה צריך לעדכן את האתר שלך לעיתים קרובות. עדכונים תכופים לדפים שלך עשוי להגדיל את שיעור מנוע החיפוש לסרוק, אבל זה לא יגדיל הדירוג שלך. אם האתר שלך לא צריך שינוי, לא לשנות את זה רק בגלל שאתה חושב שמנועי החיפוש יאהבו את זה. הם לאֱ!
למעשה, חלק Nהדירוג הגבוה ביותר של אתרים ב-Google לא נגעו בהם שנים.
מיתוס 4: מודעות PPC יעזור / לפגוע בדירוג. מצחיק אותי לשמוע כי כמחצית מהאנשים חושבים כי הפעלת AdWords של Google ישפיע על הדירוג האורגני שלהם, זה לא נכון!
מיתוס 5: האתר שלך יהיה מוחרם אם אתה מתעלם מההנחיות של Google. אתה יכול לקרוא אותם אם תרצה, אבל זה לא חובה כדי להיות SEO. פשוט לא עושים דברים במיוחד עבור מנועי החיפוש מה שאתה לא הייתי עושה בכל מקרה אז אתה תהיי בסדר. עם זאת, ההנחיות של Google טובים בהרבה משהיו פעם, ואולי אפילו יוכלו לספק לך כמה עצות טובה.
מיתוס 6: האתר שלך יהיה מוחרם אם אתה קונה קישורים. יש בזה משהוא, בגוגל (במיוחד Matt Cutts) אוהבים להפחיד אנשים על זה ובצדק! הם בהחלט לא רוצים לספור קישורים בתשלום אם הם יכולים להבין אם שילמו או לא, ולעיתים קרובות הם לא יכולים לדעת. אפילו אם הם יכולים להבין את זה, הם פשוט לא יספרו את אותם קישורים. זה יהיה טיפשי מצידם לאסור על כל האתרים לקנות פרסום באתרים אחרים.
מיתוס 7: H1,H2 (או כל התגים הכותרת) יש להשתמש בהם עבור דירוג גבוה. יש מעט מאוד אם בכלל ראיות להציע מילות מפתח בתגי H ולמעשה להשפיע על הדירוג, אך המיתוס הזה ממשיך להתרבות. בבדיקות שלי לא נראה לי שהם עושים את ההבדל, אם כי קשה לדעת בוודאות. תשתמש בתגיות H אם זה עובד עם העיצוב שלך או עם מערכת ניהול תוכן שלך, ואם זה לא משתלב אז לא. ספק אם תמצא אותו הבדל אחד בדרך זו או אחרת.
מיתוס 8: מילים תג המטא META של מילות המפתח שלך צריכה להיות בשימוש בדף. השתמשתי כדי להפיץ את המיתוס טיפשי הזה בעצמי. האמת היא כי תג מילות המפתח נועדה למעשה לשמש עבור מילות מפתח שלא היו כבר בדף, ולא ההיפך!.
המשך יבוא…