מי אתה ומה אתה עושה? מיתוג בסיסי לעסק שלכם – נקודת מחשבה!
כיום הרבה עסקים קטנים בונים להם אתר לעסק החדש שלהם כי ברור לכולם שאם אתה לא שם אתה לא קיים. וכולם יודעים מה הם עושים ואיזה שרותים העסק שלהם מציע, אחרי הכל יש להם עסק לא?
אז הנה כמה נקודות למחשבה בדרת הרצופה צפיות ללקוחות חדשים דרך האינטרנט לאחר הקמת אתר לעסק שלכם ונעשה את זה בקיצור ממש.
ישנם 2 דברים עיקריים שצריך לחשוב עליהם ולחשוב טוב טוב (כי כאן הכל מתחיל) הראשון זה פילוח והשני זה בידול (תזכרו: פילוח, בידול – פילוח, בידול תחזרו על זה 20 פעם בבקשה) ונסביר…
1. מה זה פילוח – פילוח זה אומר בגדול מי קהל היעד שלי (תחזרו על השאלה הזאת גם הרבה פעמים), אחרי הכל אתה לא יכול להציע לכל האנשים בעולם את השרותים שלך כי לא כולם צריכים אותם (פשוט נכון?). נמשיך…
2. מה זה בידול – בידול זה אומר אחרי שאני יודע מי קהל היעד שלי ולמי השרותים שלי מוצעים (שזה הפילוח שלכם) אני צריך למצוא משהו שמבין כל המתחרים שלי אני יותר טוב מהם, וזה לא פשוט בכלל, וכא תמון הסוד של כל ההצלחות של העסקים הקטנים שבסוף מגיע טייקון וקונה אותם או שהם גדלים בצורה מדהימה.
ואני אתן לכם דוגמה שזה ממש מצחיק אפילו לכתוב את זה, בוא נחשוב ביחד מה יש לבדל בירקות? הרי מלפפון ועגבנייה ובכללם ירקות הם אותו דבר בכל מקום וזה גם מוצר בסיסי שלא צריך שיווק ולא פרסום, אבל יש מי שחשב אחרת בשביל למכור יותר, וכן הצליחו לבדל את הירקות בכלל למקום שגורף מיליונים לבעלי הרעיון והוא "ירוקת אוגניים" הההה… זה אותו מלפפון, אותה עגבניה אבל אורגנית הנה דוגמה טובה מה אתם צריכים לעשות. מעולה נמשיך…
בשביל להגיע לדוגמה שנתתי לכם על הירקות לקחו לעוד מקומות כמו הדברה אורגנית, אוכל אורגני ועוד… אז זה כבר תפוס! 🙁
אז הנה כמה רעיונות לפילוח העסק שלכם שתוכלו למצוא משהו שיוכל לבדל את העסק שלכם לאחר פילוח טוב של השוק בן אתם רוצים להימצא:
1. אפשר לבדל את העסק שלכם מבחינה דמוגרפית שזה אומר אולי השירותים שלי מתאימים רק לאנשים שגרים בדרום הארץ או במקומות חמים בלבד.
2. אפשר לבדל לפי גילאים שאולי השרותים שאני נותן הם רק לגילאים 50 ומעלה.
3. לפי סגנון חיים
4. לפי סוג האנשים עשירים או קשיי יום (כמונו)
ואפילו תאמינו או לא פסיכוגראפי שזה אומר אני רוצה למכור את המוצרים שלי או את השרותים שלי לאנשים שחושבים בצורה מסוימת וככה אתם מוצאים מי אתם ומה אתם עושי
בידול זה אומר " אני עושה כמו כולם אבל עם יתרון "
נשמח לשמוע מה אתם אומרים 🙂
צרו קשר
בואו נדבר?
מאמרי נוספים
- תעודות אבטחה SSL לאתרי וורדפרס – העברת האתר שלכם ל HTTPSאם האתר שלכם לא HTTPS (Hypertext Transfer Protocol Secure) זה אומר …
- איך ליצור מספר פנייה לכל לקוח שממלא את טופס יצירת קשר ב contact form 7אתרים שנותנים שירות לא משנה באיזה תחום, ב Contact form …
- תוסף וורדפרס המאפשר להוסיף תמונות לספרייה של האתר ללא העלאה מתוך "הוסף מדיה"תוסף Add From Srver הוא תוסף מהיר המאפשר לך לייבא מדיה …
- כיצד משפיע זמן טעינת העמודים על אחוזי נטישה ותצוגות העמודים באתר שלכם?ידוע שהמהירות שטעינת העמודים באתר שלכם מהווה חלק מכריע בחוויית …
- איך להלבין שיניים בפוטושופמדריך וידאו להלבנת שיניים בפוטושופ נשמח לשמוע מה אתם אומרים …
- אסטרטגיות חיפוש קולי בגוגל עבור אתרי אינטרנט ב 2017האם האתר שלכם מוכן לחיפוש קולי בגוגל? שרי בונלי מסבירה …
- האם צריך לשלם לתכנים לבניית אתר לעסק שלך?כל עסק היום שמכבד את עצמו חייב אתר תדמיתי לשירותים …
- מה זה SEO ? מידע כללי להבין מושגים…אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) הוא התהליך של שיפור נפח ואיכות …
- בנייית אתר בוורדפרס – 60 מיליון לא טועיםאני לא יודע מה אתכם אבל אם אתם חשבת איי …
- איך אפשר להשתמש בפונטים יפים חוץ ממה שכולם רגילים לראות?לא יודע מה אתכם אאבל אני כבר הייתי על סף …
תגובות אחרונות
- ליאור מזור על מהו קוד QR ולמה אתה צריך אחד כזה?
- אחד שלא הבין על מהו קוד QR ולמה אתה צריך אחד כזה?
- ליאור מזור על תוסף וורדפרס למערכת זאפ Zap.co.il לווקומרס – אנחנו עושים את זה
- ליאור מזור על רשימת טבלאות כל הערים והישובים בארץ אגף מערכות מידע לשימוש חופשי
- ליאור מזור על איך לשמור על מוצרים שלא במלאי אבל בסוף רשימת הקטגוריה של ווקומרס