סמיכות מילות המפתח לקידום אתרים

קירוב מילות מתייחס לקרבה בין שניים או יותר מילות מפתח. באופן כללי, יותר מילות
המפתח, טוב יותר.

משפט לדוגמה:

כיצד משפיעה צפיפות מילות מפתח עם דירוג מנועי החיפוש ?

שימוש בדוגמה לעיל, אם מישהו מחפש את “דירוג מנועי חיפוש” דף אינטרנט
המכיל את המשפט הראשון סביר יותר שיגיע לדרגה גבוהה יותר מאשר השני.

הסיבה היא כי מילות המפתח הממוקמות קרוב יותר יחד. זאת בהנחה כי כל השאר שווה,
כמובן.

נשמח לשמוע מה אתם אומרים 🙂

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Fill out this field
Fill out this field
יש להזין אימייל תקין.
You need to agree with the terms to proceed

תפריט
Call Now Button
Open chat
שלום,
איך אפשר לעזור?