ערכים מוסריים ככלי שיווק, זה עובד!

שיווק באינטרנט זה סיפור שדורש יצירתיות לאורך כל הדרך מהקמפיינים, מקדמי אתרים בצורה אורגנית וכו’…

ולעניות דעתי הרבה משקיעים את זמנם בכלים שעומדים לרשותם, כמו גוגל אדוורדס, הכלי פרסום של פייסבוק ואחרים שאלו מערכות מתוכנתות מראש להציג נתונים כאלו ואחרים, אל תבינו אותי לא נכון כולם עושים עבודה טובה ומציגים נתונים כמו סינון לפי גיל, מין, אזור וכו’ וככה מי מנהל הקמפיין יכול לשלוט במודעות ולאן הם ילכו.

טוב, עד כאן בקצרה מה שכולם מכירים.

הדבר השני שהם לא עושים זה לבחור מה תציג המודעה איזה מילים איזה מסר ואת זה עושה בן אדם בשר ודם!

אז נסתכל בכל מודעה בגוגל אנחנו נראה את “אותה גברת בשינוי הדרת” כולם מנסים לכתוב מילים שימשכו את הגולשים ללחוץ וללחוץ וללחוץ (ואולי להתקשר).

לדוגמה: חפשו “הדברות” (מבלי לפגוע בשום מודעה). כולם רוצים להגיד שהם הכי טובים, הכי וותיקים, הכי זולים, הכי מקצועיים והכי מומלצים וכו’…

וכאן אנשים שוכחים שמי שקורא את המודעות האלו אלו אנשים עם ערכים ועקרונות מסוימים, שלהם אכפת מהסביבה והיו רוצים לראות גם אחרים כמותם שיש להם “ערך מוסרי” לפחות למה שהם מייצגים וחושבים.

אז לפני כמה שנים היתה מגמה להכניס ערך רגשי במודעות ועמודי נחיתה וזה עבר יופי, הייתם מתרגשים, בוכים ואז קונים.

אבל היום הרגש זז הצידה (לצערנו) ויותר אנשים מדברים בעולם על ערכים כמו כיבוד הזולת, שחיתות (להבדיל, שזה לא מוסרי), אמיתות, נאמנות, התמדה, כבוד, עזרה לזולת וכו’…

אז אם המודעה שלכם הייתה כותבת איזשהו ערך מוסרי לגבי השירותים שלכם אני בטוח שמעל כל ספק, הייתם מקבלים אולי לא יותר לקוחות אבל לקוחות איכותיים זה בטוח.

זה משימה לא קלה למצוא את המילים הנכונות בתחום שלכם, אבל אני בטוח שאם לוקחים את העניינים ברצינות אפשר למצוא ממה אתם שונים מאחרים ומה הערכים שלכם לגבי השרותים שאתם נותנים לאחרים.

בהצלחה.

 

נשמח לשמוע מה אתם אומרים 🙂

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Fill out this field
Fill out this field
יש להזין אימייל תקין.
You need to agree with the terms to proceed

תפריט
Call Now Button
Open chat
שלום,
איך אפשר לעזור?