מילות המפתח היא חלק חשוב אם אתה כותב עבור האינטרנט וכותב מאמרים ב SEO. צפיפות
מילות מפתח בעצם מציינת את כמות הפעמים מילת מפתח או ביטוי מילת מפתח שנבחרו
מופיעות בדף האינטרנט או בכתבה על הדף.
יש להשתמש במילות מפתח בכל מאמר, אבל אתה לא רוצה להשתמש בהם יותר מדי. אם אתה חוזר על אותם
מילות מפתח לעתים קרובות מדי, אז המאמר שלך באתר האינטרנט יכול להיות בטעות כמו מי
שמנסה למשוך תנועה ממנועי החיפוש או להגדיל באופן מלאכותי את הדירוג שלך במנוע
החיפוש. במקום לעזור לאתר שלך, זה יכאב לך. היזהר שלא להגזים יותר מדי במילים!!!
מהי צפיפות מילת המפתח? איך אתה יכול לקבוע מה היא כמות המילים במאמר או דף האינטרנט
שלך? במילים פשוטות, צפיפות מילות מפתח מוגדר כאחוז מהסכום הכולל את המילים בדף
האינטרנט שלך, או כמה פעמים מופיעות מילים מסוימות בתוך הגוף הכולל של המאמר (דף
אינטרנט).
לדוגמה,
נניח שיש לך 100 מילים בדף האינטרנט שלך. שאינם כוללים את קוד ה HMTL המשמש לכתיבה
של דף האינטרנט. תארו לעצמכם שאתם משתמשים במילות מפתח מסוימות חמש פעמים בדף או
במאמר זה. צפיפות מילות מפתח בדף זה מחושב על ידי חלוקת סך של מילות המפתח, לפי
המספר הכולל של מילים המופיעות בדף האינטרנט שלך. אז חמש חלקי 100 = .05. מילות
מפתח מוגדרות כאחוז מהסכום הכולל את המילה בעמוד, כלומר 5%.
תקן מקובל עבור צפיפות מילת המפתח היא בין 3% ל -5%, כדי להיות מוכר על ידי מנועי החיפוש.
זכור כי כלל זה חל על כל דף באתר שלך או כל מאמר שאתה כותב עבור האינטרנט או דרך אתר
האינטרנט שלך. זה חל לא רק על מילת מפתח אחת אלא גם קבוצה של מילות מפתח אשר מתייחס
למוצר או שירות אחר.
צעדים פשוטים כדי לבדוק את הצפיפות:
1. העתק והדבק את תוכן דף האינטרנט או המאמר שאתה רוצה לבדוק לתוכנית במעבד תמלילים
כגון Microsoft Word.
2. בסרגל הכלים, בחר עריכה מתוך התפריט ולאחר לחץ על בחר הכל,. לאחר מכן עבור אל התפריט כלים
לבחור ספירת כלים.
3. עכשיו בחר את חיפוש מתוך תפריט עריכה והקלד "החלף" (CNRTL+ F) עבור אל הכרטיסייה החלף
ומלא את מילת המפתח שברצונך לאתר. החלף את המילה עם מילה זהה, כך שאתה לא משנה את
הטקסט.
4. לאחר שתשלים את הפונקציה החלף, המערכת תספק ספירה של המילים שהוחלפו. זה נותן לך את מספר
הפעמים השתמשת במילת המפתח בדף זה או בדף המאמר.
5. באמצעות שיטה זו לבין דוגמאות המוצג לעיל, כעת אתה יכול לחשב את צפיפות מילות המפתח.