בתור משווק אתה יודע שהשיווק שלך מביא תנועה לאתרי הלקוחות שלך, אך האם יש לך מספיק נתונים להוכיח זאת? האם אתה יכול להראות אילו פרסומים מדויקים או מודעות יצרו את הלידים או המכירות שלכם? ואילו מהם נכשלו?
כאן נכנס לתמונה מעקב אחר UTM.
התוסף נותן אפשרות להוסיף פרמטרים מיוחדים לקישורים שלכם בסוף כל כתובת אתר וכך תוכלו לעקוב אחר הקליקים והביצועים של הפעילויות השיווקית.
מה זה UTM ? Urchin Traffic Monitor
תוכנת ניתוח אינטרנטית ששימושה בסיס נתונים עבור Google Analytics.
קוד UTM הוא קטע קוד פשוט שתוכל להוסיף בסוף כתובת אתר כדי לעקוב אחר הביצועים של קמפיינים.
יש 5 סוגי פרמטרים של כתובות אתרים שניתן לעקוב אחריהן: מקור, מדיום, קמפיין, מונח ותוכן. (בתוסף שלנו הוספנו גם SUM שזה סכום) מימדים שאתה עוקב אחריהם באמצעות קודי UTM מופיעים בדוחות הניתוח של גוגל אנליטיקס וכך תוכלו להבין ולשפר את הביצועים השיווקיים שלכם.
מה התוסף שלנו עושה?
במקום להשתמש ב google URL biulder
או להבין אי זה עובד: **&utm_term=growth+hacking+tactics
יצרנו תוסף UTM שמחולל קישורי UTM בתוך ניהול הוורדפרס שלכם, שבו אתם תשימו את הפרמטרים שרצויים והתוסף יכין לכם שורטקוד (shortcode) מוכן עם 5 הפרמטרים הנפוצים או כל פרמטר אחר שתרצו להוסיף כמו סכום או דברים מסוג זה.
רוצים את התוסף? צרו קשר