10 טיפים ליצירת דפי נחיתה עם תוצאות כמו שצריך…

בוא נסתכל על 10 השלבי המפתח של כתיבה ועיצוב דף נחיתה אשר יסייעו לך להשיג את התוצאות שאתה מחפש:

1. ודא הכותרת שלך מתייחסת ישירות אל המקום שממנו בא האורח שלך או המודעה שלחצו עליה.
התאמת השפה בדיוק כפי שאתה יכול זאת אומרת לכתוב לעניין המודעה. זהו ללא ספק החלק החשוב ביותר של דף הנחיתה שלך.

2. ספק קריאה ברורה לפעולה. בין אם אתה משתמש כפתורים גרפיים או טקסט חם בקישור (או שניהם), תאמר לאורחים שלך מה שהם צריכים לעשות. אני משתמש לפחות ב 2 הוראות לפעולה בדף הנחיתה הקצר, ו 3-5 בדף הנחיתה הארוך. השוס הכי גדול שייתן לך את המפץ הגדול זה לצד או מתחת הכותרות.

3. כתוב תמיד בגוף שני – אתה, שלך וכו’. אף אחד לא אכפת לו ממך או מהחברה שלך, או אפילו מהמוצר או השירות שאתה מציע, מעניין אותם אך ורק באופן בו יהיה להם יתרונות מכך.

4. וודא להעביר מסר ברור, משכנע, לא כדי להפגין את היצירתיות שלך, או את היכולת להפוך משפט חכם. זה עסק, לא ביטוי אישי של האמנות שלך.

5. אתה יכול לכתוב עותק ארוך כל עוד זה דבר חזק ולא משעמם. הקוראים שלך יקראו עמודה ארוכה כל עוד אתה נותן להם מוטיבציה לכך המניע במקרה שלו / שלה לפעול. עם זאת, לא כל מוצר או שירות יחייב אותה כמות של השקעה להעתיק.
כלל ברזל: כשרוצים למכור יש עניין להאריך, כשרוצים שהמבקר ירשם או משהוא דומה אז לקצר כמה שאפשר.

6. המטרות שלך צריכות להיות צלולים כבדולח. שמור על עקביות בדף הנחיתה שלך זאת אומרת קודם כל כותרת ואח”כ משהוא שיסביר את הכותרת ואח”כ משהוא שיסביר את זה וכו’ כמו שרשרת שאחד קשור בשני. וכך אפשר לנתב את הקורא לאן שאתה רוצה (זה כמו סיפור בהמשכים בשבילו) כל סטיה מהנושא יש סיכויי גדול לאיבוד הקורא.

7. שמור את הנקודות החשובות ביותר שלך בתחילת פסקאות וכדורים (bullets). רוב המבקרים הם  בדר”כ מדלגים את מה שלא בולט להם. עזור להם לקבל את הבדיחה בלי לגלגל את הדף למטה.

8. בהמשך ל 7, אנשים אוהבים לקרוא התחלות ומסתיים לפני שהם קוראים האמצע. הקפד לשמור הקריטיים ביותר שלך, טיעונים משכנעים בעמדות האלה.

9. הפסקה הראשונה צריכה להיות קצרה, לא יותר מ 1-2 שורות. וסעיף לא צריך להיות יותר מ 4-5 שורות ארוכות בכל עת. לא לשכוח שהפונטים צריכים להיות מאוד קריאים אל תחפש פונטים מעופפים שמעצבן לקרוא אותם, שמור על רווחים בין שורות וכמובן צבע בולט כמו אדום וכו’.

10. מיקום הדברים מאוד חשוב גם כן, לכן אפשר לקחת דך חלק לשים על המסך שלך ולהתחיל לצייר איפא כל דבר יהיה תמונות, כותרת, איזה גודל וכו’ ואח”כ תוריד את זה למחשב.

3 טיפים נוספים – בונוס!

1. הסר את כל החומרים הזרים מדף הנחיתה שלך. זה כולל סרגלי ניווט, העומס החזותי, קישורים ונושאים אחרים. אתה רוצה שהקורא יהיה ממוקד אך ורק על הנושא שאתה מקדם ולא ולהסית אותו מהנושא ולתת לו את האפשרות להסתובב בחדר ולשכוח למה הוא בא.

2. אל תבקש מה שאתה לא צריך. תבקש רק מידע מספיק כדי להשלים את המכירה או לבצע את הפעולה הרצויה. זה לא הזמן לבצע סקר שיווק. כל שאלה שאתה שואל, כל פיסת מידע שאתה צריך יהיה צריכה להיות שקולה.

3. שים את כלל ההנחות שיש לך בצד. בדוק הכל!
אלו טיפים וטכניקות יאפשר לך להתחיל, אבל הם רק לגרד את פני השטח המפורסם. יסודות עיצוב הן קריטיות, מדי -, צבע תמונות, פריסה – כמו וידיאו, אודיו, ואלמנטים אחרים אינטראקטיביות שמטרתם עמוק יותר להעסיק את הקורא ולהגביר את התגובה שלו. כולם ראויים מבט עמוק ובדיקה היכן זה הגיוני.

נשמח לשמוע מה אתם אומרים 🙂

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Fill out this field
Fill out this field
יש להזין אימייל תקין.
You need to agree with the terms to proceed

תפריט
Call Now Button
Open chat
שלום,
איך אפשר לעזור?
Powered by