איך למצוא פרילנסר טוב?

יולי 22, 2011 lior2020
זמן קריאה למאמר זה: 2 דקות

בין אם אתם כרגע מתמודדים עם אתר אינטרנט עצמאי, או פשוט מחפשים את המקום הטוב ביותר למצוא פרילנסר, הבעיה הגדולה ביותר שעומדת בפניך היא איך למצוא בונה אתרים (פריילנסר) עצמאי אמין וטוב, אחד שיעשה את העבודה כמו שצריך, באיכות טובה ושיסיים את זה בזמן, ולא יעלם כשיש בעיות אחר כך…

אתרים רבים מציעים לף מקום לפרסם את הפרויקטים ולקבל הצעה על ידי פרילנסרים. כל האתרים האלה מאפשרים לך לפנות לעובדים שחיים במדינות שבהן שכר הם רק שבריר של מה שהם במדינות אחרות. זה מאפשר לך לשמור על תקציב הפרוייקט נמוך לחסוך כסף על ידי שמירה על צוות במשרה מלאה במחיר קטן יחסי.
אז, איך אתה יכול למצוא את "התותח"? כאדם אמין אשר מספק עבודה איכותית בזמן ובמסגרת התקציב המוסכם? האמת היא שאין תשובה פשוטה.
הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות זה להשתמש בכלים הניתנים על ידי האתר העצמאי שאותו פריילנסר מציע את עצמו שם כדי לנסות ולמזער את הסיכון.
למרבה הצער, רוב אתרי האינטרנט הקיימים המשתמשים במערכת הדירוג לא משהוא בכלל, כי רק מנהל האתר מאפשר לדרג פרילנסר בסולם של 1-10. מערכת זו לא לוקח כל אחד המשתנים החשובים יותר בחשבון, כגון המורכבות של הפרויקט.
אז איך אפשר לסמוך עך זה בכלל?

המורכבות של פרויקט חשוב.

פרילנסר מבצעים עבודות פשוטות ומסובכות בזול, יכול להיות דירוג לעבודה טובה מאוד לסוג כזה של פרויקט. אבל, אין כל ערובה שהם יכולים להתמודד עם פרויקטים מורכבים יותר באותה צורה.

מאחר שפרויקטים מורכבים יותר עולים יותר וקשה לספק את הסחורה, לפחות אחד מאתרים אלו פיתחה מערכת דירוג שלוקח בחשבון את המורכבות באמצעות הסכום של הפרויקט כחלק הנוסחת הדירוג, לספק את מנהל האתר עם ​​מידע נוסף. ובכך, בתקווה להפוך את החלטתו של מנהל האתר קצת יותר קל. זאת אומרת שאם שילמו לו הרבה לאותו פריילנסר על פרוייקט אחד, אז משערים שזו היתה עבודה גדולה ואם הצליח סימן שהוא טוב. כן, אבל זה רק מנהל האתר יודע, לנו זה לא ממש אומר משהוא…

הנה כמה הצעות נוספות עבור שכירת פרילנסר באינטרנט:

לא לפרסם תקציב

"למה לא?" אם אתה מפרסם תקציב, פרילנסרים יתנו הצעה המבוססת על התקציב שלך. למרבה הצער, עלות סבירה בחלק אחד של העולם הוא גבוה או נמוך עד כדי גיחוך בטירוף בחלק אחר של העולם. לדוגמה, אתה רוצה שמישהו ליצור לוגו בשבילך. כל גרפיקאי הגון צריך להיות מסוגל לעשות את זה. אז, זה כנראה בטוח ללכת עם המחיר הנמוך ביותר. אבל, נניח שאתה צריך מכתב מכירות עבור קהל אירופאי, האם אתה באמת חושב שמישהו במזרח  אירופה או סין יוכלו לעשות עבודה טובה כמו מתכנת אוסטרלי? כנראה שלא, אבל העלות של החיים הרבה יותר באוסטרליה. הפרט הזה היה צריך לעלות יותר עבור אותה כמות של עבודה.

 

אל תשכרו פרילנסר מחוץ למומחיות שלך.

אבל, אתה אומר, "אם הייתי מומחה, לא הייתי צריך לשכור מישהו אחר!" זה אולי נכון, אתה צריך להבין בעניין כדי ולהיות מוכר מספיק עם שטח של עבודה כדי להיות מסוגל לתאר במדויק את הפרויקט, לדעת מה ואינו אפשרי מבחינה טכנית ולדעת אם אתה מקבל הצעות סבירות עבור כמות העבודה.
במידת הצורך, אולי כדאי לקבל עצה ממישהו שהוא מכיר את אזור העבודה שאתה צריך. רוב האתרים מספקים פורום בשבילך לנהל מו"מ עם המציעים בעילום שם, לפני שאתה בוחר אחד מהם עבור הפרויקט שלך. המועמד האידיאלי הוא אחד שאוהב את עבודתו. בקשו מהם לתאר פרויקטים דומים שהם עשו בעבר או לספק דוגמאות של עבודתם אם יש. גרפיקאים, מעצבי אתרים וכותבי תכנים יוכלו לספק דוגמאות.
 
מתכנתים ואחרים עלולים שלא להיות מסוגלים לספק דוגמאות, אבל הם עשויים להיות מסוגלים לספק הפניות אם הם לא כבר מדורגים על ידי מנהלי אתרים אחרים.
 
בעקבות הפעולות הנ"ל ושמירה על ערוצי תקשורת פתוחים תוכל להגדיל באופן משמעותי את הסיכויים שלך בניסיון מוצלח עם פרילנסר שבחרת. זה יכול לחסוך לך זמן  וכסף, וגם לעזור לך לנהל את העסק שלך באופן היעיל ביותר. אחרי הכל, אתה עומד מול כל אותם אתגרים והתמודדות עם פרילנסרים כפי שאתה עומד בהתמודדות עם כל עובד שלך.
, , ,
זמן קריאה למאמר זה: 2 דקות
התחל
כן כן בדיוק כאן
דברו איתי
איך אפשר לעזור ?